Úschova dokladů je povinná i pro zaniklé firmy
9.4.2014
Vláda schválila návrh novely zákona o organizaci sociálního zabezpečení. Pro právnické osoby a soukromé spisovny z toho plyne povinnost uchovávat mzdové a důchodové listy pracovníků i po ukončení svého provozu.
Zaniklá soukromá firma musí zajistit náhradní úschovu dokladů a oznámit tuto skutečnost správě sociálního zabezpečení. Peníze, které firmě zůstanou, bude muset přednostně využít na zajištění zmíněných dokumentů, v opačném případě tuto povinnost uhradí Ministerstvo práce a sociálních věcí.
Stát je ochotný platit i pořízení výpisů z listů, ověřování kopií a poštovné. Maximální výši ustanoví vyhláška.
V případě nejasností neváhejte kontaktovat odborníky.
RYCHLÝ KONTAKT:
NOVINKY:
Tigra will not play Fool's Day jokes on you
April 1st, the day of feared accounting deadlines is here. How did your accounting company handle the closing date? Did it play a Fool's Day joke on you? If you are not sure about its services, change it! Do not hesitate to contact Tigra, a company that connects serious approach and more than 20…
Custom Solutions Tailored to Our Clients' Needs
Tigra always tries to fully respect its client's wishes, requirements and customs. Together, we can find a solution that will be precisely tailored to the needs of your company - from book keeping, which will be fully in our competence, to book keeping at our client's site. Let Tigra tailor a…
Archiv novinek »