účetnictví a daňové poradenství, personal outsourcing, vývoj software
Účetnictví
Unsere Gesellschaft stellt
für Sie die besten Buchhaltungsdienstleistungen
sicher,
auf die Sie sich hundertprozentig verlassen können. Wir bieten verschiedene Dienstleistungen im Bereich Buchhaltung.
Údaje pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
4. 1. 2017
Od zdaňovacího období roku 2017 Finanční správa České republiky umožňuje v rámci klientského přístupu poplatníkům daně z nemovitých věcí využít nové služby, a to zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí prostřednictvím e-mailu.
Co je obsahem služby zasílání údajů e-mailem?
Poplatník se k takovéto službě musí přihlásit. Pak teprve bude každoročně dostávat na jím určenou adresu dostávat informace pro placení daně. Informace budou shodné s těmi, které jsou doposud na složenkách, navíc ještě QR kód.K využití služby slouží výhradně jedna e-mailová adresa. Prostřednictvím e-mailu poplatníkovi přijde i vyrozumění o nedoplatku na dani, jestliže neuhradí daň v zákonem daném termínu. Poplatník již nebude dostávat složenky.
Komu je služba zasílání údajů pro placení daně na e-mail určená?
Službu může využít ten poplatník daně, který nemá zřízenou službu placení daně přes SIPO a právnická osoba, která nemá zřízenou datovou schránku. Těmto se složenka ani nyní neposílá.
Jak se lze přihlásit ke službě zasílání údajů pro placení daně na e-mail?
Pro přihlášení k této službě je nutné využít tiskopis Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí a nejpozději do 15. března 2017 jej e-mailem odeslat svému správci daně. V případě, že je poplatník vedený u více finančních úřadů, musí si podat tuto žádost na každý FÚ zvlášť.
Jestliže bude žádost podána po 15. březnu 2017, správce daně tuto službu poplatníkovi poskytne až od dalšího zdaňovacího období. Tento termín nemá vliv na zaslání případného vyrozumění o nedoplatku.
Upozornění Finanční správy ČR
Finanční správa ČR upozorňuje, že povinnost poplatníka uhradit daň v zákonem stanoveném termínu není závislá na obdržení e-mailové zprávy s informacemi pro placení daně. Z toho vyplývá uhradit daň vždy v zákonem daném termínu.
RYCHLÝ KONTAKT:
NOVINKY:
Maßgeschneiderte Lösung für Kunden
Die Gesellschaft Tigra bemüht sich immer, die Kundenwünsche und Anforderungen sowie ihre Gewohnheiten zu berücksichtigen. Zusammen können wir also eine maßgeschneiderte Lösung für Ihre Gesellschaft ausdenken – von der Buchhaltung, die voll in unserer…
Hochwertige Software - Grundlage
Die Gesellschaft Tigra benutzt nur hochwertige und lizenzierte Software und System mit Cloud, so dass alles online gelöst wird und überall zugänglich ist. Diese Lösung ist trotzdem sehr sicher, weil es dabei eine ähnliche Verschlüsselung wie bei Banksystemen genutzt…
Archiv novinek »