ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÉ PORADENSTVÍ
Jsme spolehlivý partner pro bezstarostné vedení účetnictví a daňovou evidenci. Jaké jsou výhody externího zpracování účetnictví oproti internímu zaměstnanci? Naše účetní firma se vyplatí.
Výhody externího vedení účetnictví:
Spolehlivost
- Účetní firma je plně zodpovědná za případné škody x Zaměstnanec kryje škody pouze do 4,5 násobku průměrné mzdy
- Jsme pojištěni na profesní odpovědnost
- My a tím pádem ani vaše účetnictví si nebere dovolenou. Bez odkladů vyřešíme naléhavé situace
Finance
- Za účetní firmu neodvádíte zdravotní a sociální pojištění, nemusíte ji neustále vzdělávat a vybavovat, proto se vám cena za vedení účetnictví výrazně sníží
- My jsme plátci DPH, což uplatníme ve vašem účetnictví v odpočtech, vedení účetnictví je totiž daňově uznatelný náklad
Pohodlí
- Zpracování účetnictví naší firmou výrazně zjednoduší vaši administrativu
- Pro vaše doklady si přijedeme, můžeme vést účetnictví i u vás
- Nevyžadujeme žádný specifický software, adaptujeme se na jakýkoli účetní systém, případně máme svůj účetní program
- Sledujeme změny v zákonech
Diskrétnost, zodpovědnost a přání klienta na prvním místě jsou samozřejmostí.
Účetní služby externí vedení účetnictví
Vedení podvojného účetnictví se vším všudy
Podvojné účetnictví musí vést podnikatelé zapsáni do obchodního rejstříku, podnikatelé, kteří měli za loňský rok obrat vyšší než 25 milionů Kč a podnikatelé, kterým to ukládá zvláštní předpis. Samozřejmostí je zpracování daňového přiznání a účetních uzávěrek.
Daňová evidence
Daňovou evidenci musí vést podnikatelé, kteří nemají zákonnou povinnost vést podvojné účetnictví. Poskytujeme komplexní vedení daňové evidence včetně zpracování daňového přiznání.
Účetní poradenství
Potřebujete při vedení účetnictví poradit? Obraťte se na nás.
Účetní dohled
Potřebuje váš interní účetní dohled nebo vedení? Je možné domluvit i průběžnou kontrolu účetnictví.
Mzdové účetnictví
Správné zpracování mezd je v účetnictví stěžejní. Kromě samotného výpočtu mezd zařídíme také veškerou evidenci vztahující se k mzdové agendě, evidenci zaměstnanců u zdravotních pojišťoven, OSSZ a evidenční listy zaměstnanců.
Zastoupení zákazníka před úřady státní správy a zdravotními pojišťovnami
Na základě plné moci budeme jménem klienta jednat s finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení, zdravotními institucemi a dalšími úřady.
Zastoupení zahraničních subjektů v daňových řízeních
Zastoupíme zahraniční subjekty registrované k dani v České republice. Pomůžeme jim zamezit dvojímu zdanění, zastoupení zahraničních pracovníků před správou sociálního zabezpečení.
Finanční analýza
Zjistíme, jaké činitele a jak ovlivnily aktuální finanční situaci vašeho podniku.
Zajištění služeb daňového poradce
Zprostředkujeme vám poradenství v oblasti daní. Daňový poradce vám může zařídit například odklad termínu podání daňového přiznání.
Informování zákazníků o změnách v zákonech a jejich aplikace v praxi
Sledujeme všechny aktuální novinky ze světa účetnictví, daní, mezd a dalších důležitých oblastí pro finance vašeho podnikání. Kromě toho, že veškeré novinky okamžitě zapracujeme do vedení účetnictví, naši klienti jsou o nich s dostatečným předstihem informováni.
Upozorňování na placení daní a záloh na daně (daň z příjmu, DPH, silniční daň atd.)
Klienta dostatečně dopředu obeznámíme s výší vypočtených daní a termínem jejich splatnosti.
Napadají vás další účetní služby?
Potřebujete v účetnictví službu, která není ve výčtu? Kontaktujte nás a něco vymyslíme.
Externí vedení účetnictví s firmou Tigra
Přizpůsobíme se požadavkům klienta. Plně respektujeme míru jeho zapojení do vedení účetnictví. Nejčastější formy spolupráce jsou:
- Zákazník nám předá doklady, naše společnost je všechny zkontroluje a zadá do systému. Následně zákazníkovi zašle výkazy dle jeho požadavků.
- Zákazník vloží doklady do systému dle pokynů, naše společnost je zkontroluje a zaúčtuje. Následně zákazníkovi zašle výkazy dle jeho požadavků.
- Zákazník vede účetnictví na svém programu, naše společnost k němu pravidelně dojíždí a veškeré doklady zkontroluje a zaúčtuje.
Povinnosti klienta
Lidé z účetní firmy Tigra udělají pro hladký průběh vedení vašeho účetnictví vše. Bez spolupráce klienta to však nebude možné. Co se od něj očekává?
- Objednatel odpovídá za to, že veškeré účetní doklady předávané zhotoviteli budou odpovídat skutečnosti a budou v souladu s příslušnými právními předpisy
- Pokud bude poskytovatelem upozorněn na závady v předaných účetních dokladech nebo jiných dokladech, zavazuje se objednatel řídit se tímto upozorněním a doklady přeracovat nebo doplnit
- Objednatel se zavazuje předávat doklady ke zpracování vedení účetnictví ve smluveném termínu
FlexiBee – účetnictví pomocí cloudu
Naše společnost využívá účetní program FlexiBee od firmy FlexiBee Systems s.r.o. Program FlexiBee podporuje operační systémy Windows, Linux a Mac OS X bez rozdílu. Všechny podporované systémy jsou si rovnocenné a je možné je měnit. Podporovaná kombinace je například server s Linuxem, stanici s Windows a notebook s Mac OS X.
Naše společnost nabízí vedení účetnictví v programu FlexiBee online prostřednictvím cloudu. Firma FlexiBee Systems s.r.o. se stará o kompletní provoz služby.
- Jde o moderní způsob provozu serverů, kdy místo několika drahých serverů využíváme cloud. Společnost FlexiBee Systems disponuje vybudovanou infrastrukturou, takže služba stojí stokoruny za uživatele místo tisíců. A to vše bez jakékoliv počáteční investice a bezpečněji.
- Systém je snadno a přitom efektivně ovladatelný, a to z různých platforem - z počítače, notebooku, telefonu nebo tabletu.
- Aplikace umí komunikovat, nebo tisknout několika jazyky.
FlexiBee je aplikace vysoce bezpečná:
- FlexiBee používá silné šifrování a postupy, jaké používají i velké banky a státní instituce.
- Cokoliv je v systému provedeno se zapíše do záznamu o změnách. Záznam nelze uživatelsky měnit ani mazat, takže lze kdykoliv zjistit kdo a co změnil.
- V systému FlexiBee lze snadno nastavit uživatelská oprávnění, tedy to, kam má uživatel přístup a která data se mu zobrazují. Nastavení umožňuje, aby se uživateli zobrazila data pouze jeho skladu či střediska, aby se nezobrazily nákupní ceny, či že uživatel nemůže měnit již vytištěnou fakturu a mnoho dalšího.
- Program umožňuje chránit před změnami jednotlivé doklady, či celé období (např. po DPH). Navíc umožňuje zamknout doklady tak, že klient je již měnit nemůže, ale účetní ještě ano. Doklady tak budou vždy pod kontrolou.
- Zálohování je velmi snadné, protože všechna data jsou vždy dostupná na serveru.
Demo verzi programu je možné zdarma stáhnout na www.flexibee.eu a vyzkoušet si ho. V případě zájmu o vedení účetnictví v programu Flexibee, rádi Vám ho předvedeme a případně Vaše zaměstnance zaškolíme.
Potřebujete nového pracovníka?
Zaměstnejte ho u nás a ušetřete!
Používáme pouze osvědčené technologie a software.
Zjistit více »NOVINKY:
Plnění programového prohlášení - co už je rozpracované?
27. 10. 2018 Součástí programového prohlášení vlády byla například úprava DPH, změny v dani z příjmu nebo změny v systému důchodů. Jaké změny jsou již schválené, rozpracované a na kter…
Zálohy na zdravotní a sociální pojištění rekordně vzrostou
23. 10. 2018 Jako každý rok dojde od ledna k úpravě minimální výše záloh na zdravotní a sociální pojištění pro OSVČ. V důsledku výrazného růstu průměrné mzdy bude toto navýšen…
Archiv novinek »